جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

درمان واریس با تمرین در آب

    • برنامه تمرین در آب زیر نظر هیدروتراپ و پژوهشگر در استخر دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد. برنامه تمرین در آب شامل: 20 دقیقه گرم کردن (حرکات کششی، قدم زدن به جلو و عقب و طرفین)، تمرین اصلی جهت تقویت عضلات و 10 دقیقه سرد کردن  بود که به مدت 6 هفته، با تواتر سه جلسه در هفته و هر جلسه حدود 60 دقیقه انجام شد. تمرینات تقویتی شامل بلند شدن روی پنجه ها، بلند شدن روی پاشنه ها، راه رفتن روی پنجه ها و پاشنه ها، انجام حرکات دورسی فلکشن و پلنتار فلکشن، اسکات نیم نشسته و پا زدن به صورت دوچرخه بود که با شدت 50-60 % میانگین حداکثر تعداد تکرار برای هر فرد انجام شد.
    • برای مشاهده روی ادامه مطلب کلیک کنید.
    • منبع:بخشی از مقاله :خانم مومنی مهرجردی

    این مطلب تا کنون 59 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ شنبه 10 مهر 1395
    منبع
    برچسب ها : تمرین ,انجام ,دقیقه ,برنامه تمرین ,
    درمان واریس با تمرین در آب

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز سه شنبه 5 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر