خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





ورزش کودکان (نکاتی که مربیان باید به آن توجه کنند)

    فعالیت هوازی طولانی مدت و تکراری معمولا موجب دلزدگی زودرس و بی علاقگی به فعالیت ورزشی می شود

    در کودکان نابالغ ،بیشتر باید بر بازی های توام با فعالیت بدنی تاکید کرد تا انجام فعالیت های ورزشی هوازی برنامه ریزی شده و شدید .منظور این است که  می توان  آنها را به دویدن علاقه مند کرد اما به صورتی که جنبه بازی ،هیجانی و سرگرمی داشته باشد نه اینکه بگوییم 5 دور زمین فوتسال بدوید. و اگر بدوند با رضایت خاطر نیست.

    بیشتر کودکان ،ورزشهای مهارتی مانند تنیس ، فوتبال ، بسکتبال را به دویدن روی نوار گردان ترجیح می دهند و دوچرخه سواری در هوای آزاد را انتخاب می کنن تا رکاب زدن ایستا .

    قدرت تحمل کودکان در فعالیت های ورزشی بی هوازی شدیدی که 10 تا90 ثانیه به طول می انجامد ،  مثل   دو های سرعتی در کلاس آمادگی جسمانی بسیار کم است .

    کودکان چون حساس ترند باید لباس شل ، راحت و سبک بپوشند .

    کودکان باید آموزش ببینند تا صرف نظر از احساس تشنگی ، 100 تا150 میلی لیتر مایع به ازای هر 15 تا 30 دقیقه فعالیت ورزشی بنوشند .(یعنی قبل از اینکه احساس تشنگی بکنند بدنشان به آب نیاز دارد نه اینکه بچه بگوید: تشنمه .استاد آب بنوشم؟.)

     


    این مطلب تا کنون 32 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : فعالیت ,کودکان ,ورزشی ,اینکه ,هوازی ,احساس تشنگی ,فعالیت ورزشی ,
    ورزش کودکان (نکاتی که مربیان باید به آن توجه کنند)

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده