تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات

ورزش کودکان (نکاتی که مربیان باید به آن توجه کنند)

    فعالیت هوازی طولانی مدت و تکراری معمولا موجب دلزدگی زودرس و بی علاقگی به فعالیت ورزشی می شود

    در کودکان نابالغ ،بیشتر باید بر بازی های توام با فعالیت بدنی تاکید کرد تا انجام فعالیت های ورزشی هوازی برنامه ریزی شده و شدید .منظور این است که  می توان  آنها را به دویدن علاقه مند کرد اما به صورتی که جنبه بازی ،هیجانی و سرگرمی داشته باشد نه اینکه بگوییم 5 دور زمین فوتسال بدوید. و اگر بدوند با رضایت خاطر نیست.

    بیشتر کودکان ،ورزشهای مهارتی مانند تنیس ، فوتبال ، بسکتبال را به دویدن روی نوار گردان ترجیح می دهند و دوچرخه سواری در هوای آزاد را انتخاب می کنن تا رکاب زدن ایستا .

    قدرت تحمل کودکان در فعالیت های ورزشی بی هوازی شدیدی که 10 تا90 ثانیه به طول می انجامد ،  مثل   دو های سرعتی در کلاس آمادگی جسمانی بسیار کم است .

    کودکان چون حساس ترند باید لباس شل ، راحت و سبک بپوشند .

    کودکان باید آموزش ببینند تا صرف نظر از احساس تشنگی ، 100 تا150 میلی لیتر مایع به ازای هر 15 تا 30 دقیقه فعالیت ورزشی بنوشند .(یعنی قبل از اینکه احساس تشنگی بکنند بدنشان به آب نیاز دارد نه اینکه بچه بگوید: تشنمه .استاد آب بنوشم؟.)

     


    این مطلب تا کنون 80 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : کودکان ,فعالیت ,ورزشی ,اینکه ,هوازی ,احساس تشنگی ,فعالیت ورزشی ,
    ورزش کودکان (نکاتی که مربیان باید به آن توجه کنند)

تبلیغات


  • Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 29 شهريور 1396

تبلیغات

پارس ایرانیک جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر